Przejdź do treści

W ZESTAWIE NAWET 40% RABATU!!

ComfyClip

Regulamin

Regulamin

Spis Treści

  1. Postanowienia ogólne
  2. Procedura składania zamówień i moment zawarcia umowy
  3. Płatności
  4. Wysyłka
  5. Procedura Reklamacyjna
  6. Odstąpienie od umowy
  7. Wymagania Techniczne oraz informacja o plikach cookies
  8. Postanowienia końcowe

1. Postanowienia ogólne

  1. Przedmiotem działalności Serwisu jest sprzedaż produktów.
  2. Serwis prowadzony jest przez: Stanisław Opaliński ul. Kotomierska 8 85-568 Bydgoszcz tel. 697337778
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą właściwe przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U. 2014 poz. 827), Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781).
  4. Dane osobowe Klientów są przetwarzane przez Sprzedawcę zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz innymi obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych.
  5. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  6. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.
  7. Niniejszy Regulamin, jest Regulaminem o którym mowa w art. 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), a także reguluje warunki zawierania Umów sprzedaży w Serwisie, zgodnie z treścią innych ustaw, odpowiednio regulujących ten obowiązek.
  8. Wyłączne prawo do prowadzenia Serwisu ma wskazany powyżej podmiot, który jest Właścicielem, Sprzedawcą oraz Administratorem Serwisu. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontaktowanie się na poniższe dane teleadresowe: tel.: 697337778, e-mail biurocomfyclip@gmail.com
  9. Serwis działa w oparciu o obowiązujące przepisy prawa oraz z poszanowaniem dobrych obyczajów w obrocie gospodarczym, w szczególności mając na względzie standardy ecommerce w przedmiocie jakości towarów oraz obsługi przeprowadzanych transakcji.
  10. Definicje:

Regulamin – niniejszy Regulamin wraz z załącznikami, informujący o obowiązkach oraz uprawnieniach Stron Umowy,
Strona – stroną Umowy jest Klient lub Sprzedawca – w przypadku pojęcia Strony – rozumie się Klienta oraz Sprzedawcę łącznie,
Umowa zawarta na odległość – umowę zawartą z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności Stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie,
Serwis – sklep internetowy dostępny pod adresem: https://comfyclip.pl/        Sprzedawca – sklep internetowy dostępny pod adresem: https://comfyclip.pl/
Klient– osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca produkty lub usługi za pośrednictwem Serwisu,
Konsument – osoba fizyczna nabywająca produkty lub usługi za pośrednictwem Serwisu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
Użytkownik – każdy podmiot korzystający z Serwisu
Forma płatności – forma zapłaty za zamówiony produkt lub usługę, wybrana przez Klienta podczas składanego zamówienia oferowana przez Serwis lub w wyniku indywidualnych ustaleń prowadzonych z Serwisem w innej formie niż prezentowane na stronie internetowej formy płatności
Czas wysyłki – czas przygotowania zamówienia i przekazania firmie kurierskiej liczony od momentu złożenia zamówienia
Formularz Zamówienia – znajdujący się w Serwisie system techniczny umożliwiający złożenie zamówienia przez Klienta poprzez dostępne pola formularza.
Czas dostawy – czas doręczenia zamówienia przez wybraną firmę kurierską

2 Procedura składania zamówień i moment zawarcia umowy

  1. Klient może składać zamówienia w Serwisie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu poprzez stronę internetową https://comfyclip.pl/
  2. Serwis prowadzi sprzedaż na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  3. Treści zamieszczone w Serwisie, w tym opisy produktów, zdjęcia oraz podane ceny, mają charakter informacji handlowej i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 i następnych Kodeksu cywilnego. Złożenie zamówienia przez Klienta stanowi ofertę zakupu skierowaną do Sprzedawcy. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą przyjęcia tej oferty przez Sprzedawcę.
  4. Przyjęcie oferty przez Sprzedawcę zostaje potwierdzone odrębną wiadomością e-mail.
  5. W celu złożenia zamówienia Klient powinien skorzystać z e-sklepu dostępnego pod adresem https://comfyclip.pl/ i wypełnić formularz zamówienia.
  6. Dniem wykonania Umowy zawartej za pośrednictwem Serwisu jest dzień wysłania do Klienta za pośrednictwem Kuriera zamówionych produktów.
  7. Do każdego zakupu Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia drogą mailową – wiadomość ta stanowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży. Na życzenie Klienta może zostać wystawiona faktura imienna (bez numeru NIP), stanowiąca potwierdzenie dokonania zakupu.

3 Płatności

  1. Wszystkie ceny prezentowane w Serwisie są cenami brutto, wyrażonymi w złotych polskich, zawierającymi podatek od towarów i usług (VAT), określony odrębnymi przepisami.
  2. Serwis przewiduje następujące rodzaje płatności: płatność on-line (GooglePay, ApplePay, BLIK), płatność kartą Visa lub Mastercard lub płatność za pobraniem.
  3. Dostępne metody płatności są widoczne podczas składania zamówienia.
  4. Klient dokonuje zamówienia według cen obowiązujących w chwili złożenia zamówienia. Serwis zastrzega sobie prawo do zmiany cen. Postanowienie to nie dotyczy zamówień już realizowanych.

4 Wysyłka

  1. Sklep internetowy ComfyClip realizuje zamówienia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Dostawa produktów odbywa się za pośrednictwem zewnętrznej firmy kurierskiej Inpost do paczkomatów lub bezpośrednio do klienta.
  3. Informacja o dostępnych metodach dostawy i ich cenach jest widoczna każdorazowo podczas składania zamówienia.
  4. Czas wysyłki (przygotowanie zamówienia i przekazanie firmie kurierskiej) wynosi do 2 dni roboczych od otrzymania zamówienia w dni robocze.
  5. Czas dostawy zależy od wybranej metody i przewoźnika ale zazwyczaj wynosi od 1 do 2 dni roboczych.
  6. Koszty dostawy są uzależnione od wybranej metody wysyłki oraz wartości zamówienia. Aktualne ceny i warunki dostawy są zawsze widoczne podczas składania zamówienia.
  7. Terminy dostaw mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy (np. opóźnienia logistyczne przewoźnika). W przypadku znacznych opóźnień Sklep zobowiązuje się niezwłocznie poinformować Klienta drogą mailową lub telefoniczną.
  8. Sklep ComfyClip nie oferuje możliwości odbioru osobistego zamówień.
  9. Ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia produktu przechodzi na Klienta z chwilą jego fizycznego odbioru (zgodnie z art. 548 § 3 Kodeksu cywilnego).
  10. W przypadku nieodebrania przesyłki i jej zwrotu do nadawcy, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego postępowania. Możliwa może być ponowna wysyłka na koszt Klienta lub zwrot pieniędzy pomniejszony o koszt przesyłki zwrotnej.

5. Procedura Reklamacyjna

  1. Wszelkie reklamacje związane ze świadczeniem za pośrednictwem Serwisu Usług oraz
    pytania dotyczące użytkowania Serwisu należy składać na adres poczty elektronicznej: biurocomfyclip@gmail.com.
  2. Klient ma prawo do zwrotu produktu, który jest wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z opisem.
  3. Reklamacje nie będą uznawane w przypadku, gdy wada produktu powstała z winy lub nieprawidłowego użytkowania przez Klienta.
  4. W przypadku umów zawieranych z Konsumentami, Serwis ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 i kolejnych Kodeksu cywilnego za wady fizyczne lub prawne (rękojmia).
  5. Serwis ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub prawne produktu przez okres 2 lat od dnia dostarczenia towaru Konsumentowi, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego (art. 556 i następne). W tym czasie Konsument może zgłosić reklamację z tytułu rękojmi.
  6. W przypadku umów zawieranych z Klientami nie będącymi jednocześnie konsumentami, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Serwisu z tytułu rękojmi jest wyłączona.
  7. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać oznaczenie Klienta (imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej, opis wady oraz zdjęcia ukazującę wadę). W sytuacji, gdy podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Usługodawca zwraca się, przed rozpatrzeniem reklamacji, do składającego reklamację o jej uzupełnienie. Czas udzielania dodatkowych wyjaśnień przez Serwis przedłuża okres rozpatrywania reklamacji.
  8. Zgłoszenie reklamacyjne zawierające wyżej wymienione dane należy przesłać drogą elektroniczną na maila biurocomfyclip@gmail.com.
  9. Serwis w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do zgłoszenia Konsumenta. W przeciwnym razie uważa się, że Sprzedawca uznał zgłoszenie Konsumenta za uzasadnione.
  10. Po uznaniu reklamacji Serwis kontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszych kroków realizacji zgłoszenia.

6. Odstąpienie od umowy

  1. Konsument, na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 oraz 35 Ustawy o prawach konsumenta.
  2. Koszt odesłania produktu ponosi konsument. Po otrzymaniu produktu sprzedawca zwróci konsumentowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszt najtańszej dostępnej opcji dostawy oferowanej przez nasz sklep.
  3. Zwrot środków zostanie dokonany nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca otrzyma zwrócony produkt lub potwierdzenie jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  4. Produkty powinny być nierozpakowane lub rozpakowane bez śladów użytkowania.
  5. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta, weszła w posiadanie rzeczy. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  6. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, konsument musi poinformować sprzedawcę (ComfyClip, 85-568, ul. Kotomierska 8, biurocomfyclip@gmail.com) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia pocztą elektroniczną, przez formularz kontaktowy dostępny na stronie „Kontakt".
  7. Konsument w informacji o odstąpieniu od umowy musi podać imię i nazwisko i prośbę o odstąpienie od umowy.
  8. Po otrzymaniu informacji o odstąpieniu od umowy od konsumenta, sprzedawca w ciągu 24h wysyła maila z adresem, na który należy odesłać zwracany produkt.
  9. Konsument ma obowiązek odesłać produkt w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania informacji, o której mowa w punkcie wyżej.
  10. Użytkownik może w dowolnym czasie zrezygnować z korzystania z Serwisu.
  11. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zawieszenia, w dowolnym momencie i z dowolnych przyczyn, działalności Serwisu, jak również prawo do modyfikacji lub zakończenia świadczenia za jego pośrednictwem Usług.

7 Wymagania Techniczne oraz informacja o plikach cookies

  1. Zalecane wymagania techniczne współpracy z systemem teleinformatycznym to: komputer z dostępem do Internetu, dostęp do poczty elektronicznej, przeglądarka internetowa.
  2. Serwis korzysta z technologii plików cookies. Pliki cookies (zwane również tzw. „ciasteczka „) stanowią dane informatyczne, a w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika i są przeznaczone do korzystania ze strony internetowej Serwisu.
  3. Pliki wskazane w pkt 1 pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji.
  4. W ramach Serwisu stosowane są różne rodzaje plików cookies, którymi są:
    a) cookies stałe -to pliki cookies, których okres przechowywania na urządzeniu końcowym trwa przez czas określony w parametrach danego pliku lub do momentu samodzielnego usunięcia plików cookies przez Użytkownika
    b) cookies tymczasowe – to pliki cookies, które są usuwane w momencie zakończenia tzw. sesji, tj. wylogowania się ze strony www, opuszczenia strony www lub zamknięcia przeglądarki internetowej, która wyświetla stronę www
    c) cookies własne, to pliki cookies umieszczone na stronie www przez właściciela
    d) cookies zewnętrzne, to pliki cookies umieszczone na stronie www przez podmioty zewnętrzne, np. do prowadzenia anonimowych statystyk przez Google Analytics
  5. W celu zmiany ustawień Polityki Cookies należy zmienić ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych, dostępne są w Polityce Prywatności
  6. Podczas pierwszej wizyty w Serwisie wyświetlany jest baner dotyczący plików cookies. Użytkownik może wyrazić zgodę na wszystkie pliki cookies, odrzucić je lub dostosować ich zakres. Zgoda jest dobrowolna i może zostać w każdej chwili wycofana.
  7. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    a) niezbędne (konieczne do prawidłowego działania strony)
    b) funkcjonalne (umożliwiające dodatkowe funkcje i personalizację)
    c) analityczne (np. do zbierania danych statystycznych, takich jak Google Analytics)
    d) wydajnościowe (służące optymalizacji działania strony i poprawie jej szybkości)
    e) reklamowe (np. do personalizacji i targetowania reklam, takich jak Google Ads czy Facebook Ads)
  8. Niektóre pliki cookies mogą gromadzić dane osobowe, takie jak adres IP czy dane o zachowaniu w Serwisie. Dane te mogą być przetwarzane przez zewnętrzne podmioty, np. Google LLC, na podstawie zgody Użytkownika, w celu prowadzenia statystyk lub działań marketingowych

8 Postanowienia Końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w treściach znajdujących się w Serwisie oraz do ewentualnych zmian w cenniku produktów oferowanych za pośrednictwem Serwisu, w zależności od zmieniających się uśrednionych stawek rynkowych.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
    a) jakiekolwiek szkody spowodowane naruszeniem przez Użytkowników – w związku z korzystaniem z Serwisu – praw osób trzecich;
    b) szkody powstałe w następstwie zakłóceń w działaniu Serwisu lub jego niedostępności, spowodowanych przyczynami niezależnymi od Usługodawcy lub które nastąpiły wskutek zdarzeń, którym Usługodawca nie był w stanie zapobiec;
    c) jakiekolwiek inne szkody spowodowane nieprzestrzeganiem przez Użytkownika postanowień niniejszego Regulaminu.
  3. Zmiana treści niniejszego Regulaminu może nastąpić po uprzednim poinformowaniu Użytkowników o zakresie przewidywanych zmian nie później
    niż w terminie 14 dni przed dniem ich wejścia w życie. Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami.
  4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Serwisu.
  5. Użytkownicy mogą kontaktować się ze Sprzedawcą w następujący sposób:
    a) telefon: 697337778
    b) email: biurocomfyclip@gmail.com
    c) pisemnie na adres: Kotomierska 8 85-568 Bydgoszcz. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie głównej Serwisu.
  6. Wszelkie materiały znajdujące się w Serwisie stanowią przedmiot prawa autorskiego i podlegają ochronie prawnej. Wykorzystywanie i rozpowszechnianie ich bez zgody właściciela Serwisu jest zabronione. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 02.08.2025r.
  7. Konsument w sytuacji sporu ze Sprzedawcą ma możliwość polubownego załatwienia sprawy poprzez:
    a) zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego
    b) mediację
    c) zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej
    d) uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu od Federacji Konsumentów korzystając z bezpłatnej infolinii konsumenckiej 800 007 707

Track your order

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas imperdiet nisi eget gravida vestibulum. Ut rutrum facilisis leo, ac vulputate elit consectetur ut. Morbi rhoncus mauris ligula, et pulvinar nulla rhoncus sit amet. Pellentesque a quam id odio malesuada auctor.