Przejdź do treści

W ZESTAWIE NAWET 40% RABATU!!

ComfyClip

Polityka zwrotów i reklamacji

ZWROTY

Kupując w sklepie możesz zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 30 dni. Aby to zrobić należy poinformować sprzedawcę o zamiarze zwrotu poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie "Kontakt" lub bezpośrednio przez maila (biurocomfyclip@gmail.com) lub telefonicznie (697337778). Należy podać informacje niezbędne do identyfikacji zamówienia (imię i nazwisko kupującego, opcjonalnie nr zamówienia). W ciągu 48h od otrzymania informacji klient otrzyma email z adresem do wysyłki. Koszt odesłania produktu ponosi klient. Po otrzymaniu produktu sprzedawca w ciągu 14 dni zwróci klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszt najtańszej dostępnej opcji dostawy oferowanej przez sklep.

 

REKLAMACJE

Reklamację możesz zgłosić w ciągu 2 lat od daty otrzymania produktu wysyłając maila na adres biurocomfyclip@gmail.com.
Podlegają jej produkty wadliwe, uszkodzone lub niezgodne z opisem.
Nie rozpatrujemy reklamacji, jeśli wada powstała z winy Klienta (np. przez nieprawidłowe użytkowanie).

W zgłoszeniu podaj:

  • swoje dane kontaktowe (imię, nazwisko, e-mail),

  • opis wady,

  • zdjęcia pokazujące problem.

Na reklamację odpowiadamy w ciągu 14 dni. Brak odpowiedzi w tym czasie oznacza jej uznanie.
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszych kroków (wymiana, naprawa lub zwrot).


Track your order

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas imperdiet nisi eget gravida vestibulum. Ut rutrum facilisis leo, ac vulputate elit consectetur ut. Morbi rhoncus mauris ligula, et pulvinar nulla rhoncus sit amet. Pellentesque a quam id odio malesuada auctor.